Bine ati venit la sistemul de service !
Urmatorul formular online va va ajuta sa trimiteti catre noi produsul defect. Acest formular se foloseste doar pentru produsele achizitionate din oferta noastra. Dupa ce colegii din service au diagnosticat produsul, se va repara/inlocui sau veti primi banii inapoi, in termen de 15 zile calendaristice de la data intrarii in service conform legii. Pentru a afla stadiul reparatiei va rugam trimiteti un e-mail catre adresa garantie@rovision.ro
Cateva recomandari inaintea trimiterii produsului:
- Va rugam completati formularul de mai jos pentru trimiterea produsului in service. Inainte de a trimite produsul in service sau daca nu sunteti sigur de defectul produsului, ne puteti contacta telefonic 0771.667.068 (WhatsApp) / 0334.405.358 sau trimiteti un email pe garantie@rovision.ro .
- Pentru a evita deteriorarea produselor pe transport este recomandat sa le impachetati adecvat, daca este posibil in ambalajul original (de exemplu, recomandam hard disk-urile sa fie ambalate in 2 – 3 straturi folie cu bule si intr-o cutie de carton). De asemenea, trebuie sa contina toate documentele necesare precum: factura, garantie. Nu suntem raspunzatori pentru eventualele daune suferite de produse in timpul transportului catre noi.
- Un curier desemnat de noi va ridica coletul de la adresa indicata in formular. Produsele se pot preda si de catre dumneavoastra la unul din sediile curierului desemnat, pe baza AWB-ului primit in mailul de confirmare a cererii de ridicare. Produsele trebuie sa ajunga la sediul nostru pe strada Alecu Russo, nr. 88, oras: Bacau, Judet: Bacau cu mentiunea catre “SC CRISTAL SRL”.
- Costurile de transport pentru produsele aflate in garantie vor fi suportate integral de catre noi. In cazul in care nu va aflati in aria de acoperire a curierului desemnat, va rugam contactati unul din operatorii nostri pentru a desemna alta firma de curierat sa va ridice coletul.
- In cazul in care doriti sa trimiteti coletul cu alta firma de curierat, este recomandat sa ne anuntati in prealabil. In acest caz costurile de transport vor fi suportate de dumneavoastra.
- Vanzatorul SC CRISTAL SRL nu are obligatia acordarii garantiei in cazul in care produsele au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator de catre cumparator, au fost utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost destinate, montate gresit, au suferit socuri electrice, mecanice sau termice, au fost scufundate in apa, au intrat in contact cu substante care nu sunt necesare in procesul de montare. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei, iar costul transportului va fi suportat de client.
- Nu suntem raspunzatori de datele personale stocate pe hard disk-uri, stick-uri USB, carduri de memorie care insotesc produsele trimise in service.
- Pentru alte informatii, va rugam sunati la numarul de telefon 0334.405.358 sau trimiteti-ne un email pe adresa garantie@rovision.ro
- Conform legii, termenul de solutionare al garantiilor este de 15 zile calendaristice de la receptionarea produsului in service. Daca produsul trimis in service este trimis fara o copie a facturii sau datele de contact, termenul de solutionare se mareste. La fel, termenul de solutionare se poate mari in cazul anumitor produse care se trimit in unitati service aflate in afara tarii.
Conditii de acordare a garantiei:
Garantia se acorda in conformitate cu art. 20 alin (3) din OG.21/92 si art.20, art.21 din Lg.449/2003 privind obligatiile ce revin agentilor economici in comercializarea produselor de folosinta indelungata si de uz curent este de 24 de luni, exceptie pentru produsele de tip acumulator sau refurbished ce beneficiaza de garantie 12 luni.
Produsele care prezinta componente arse (carbonizate) deteriorate nu beneficiaza de garantie!
Daca la preluarea coletului de la curier gasiti produse neconforme, faceti poze si anuntati-ne in maxim 12 ore.
Cheltuielile de transport pentru produse defecte sunt suportate de cumparator, daca se demonstreaza faptul ca este vina vanzatorului pentru un produs defect atunci cheltuielile de transport vor fi suportate de vanzator.
Drepturile cumparatorului:
-in cazul defectarii produselor sa se adreseze unitatilor mai sus mentionate
-produsele care nu se pot repara in termenul rezonabil convenit de ambele parti conform art.13 din O 21/1992 vor fi schimbate
-in cazul produselor livrate impreuna cu accesorii, garantia este valabila pentru produsul in sine, nu si pentru produsele asociate (ex. Accesorii)
Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul are urmatoarele obligatii:
-sa respecte toate instructiunile de utilizare;
-sa pastreze documentul fiscal de achizite;
-la solicitarea acordarii garantiei sa prezinte ambalajul original, documentatia tehnica ce a fost livrata si toate accesoriile in caz contrar se
recalculeaza valoarea totala de pe factura;
Orice interventie neautorizata, utilizarea sau manipularea incorecta a produsului, nerespectarea instructiunilor de instalare, punere in functiune, conduce automat la scoaterea acestuia din garantie.
Montajul sistemului trebuie obligatoriu facuta de o societate cu atestat IGPR, cu licenta de montator, instalator sisteme de supraveghere in alt caz, garantia produsului se pierde.
In 90% din cazuri camerele de supraveghere sau sistemele de inregistrare au probleme tehnice din cauza ca nu sunt montate de o firma specializata.
Pentru sistemele de inregistrare(DVR,XVR,NVR) obligatoriu dupa instalarea sistemului si setarile aferente, trebuie schimbat user si parola pentru acces. Acest lucru este foarte important pentru a preveni atacurile tip hack de pe internet. In caz ca nu se face acest lucru, garantia DVR-ului se pierde. User si parola trebuie salvate si memorate in loc sigur, ulterior neputandu-se recupera user si parola in caz ca le uitati. Userul vine din fabrica cu indicativ admin si fara parola la pornirea DVR-ului.
Nota privind garantia Acumulatorilor:
Toţi acumulatorii care fac obiectul acestui certificat de garanţie necesită respectarea riguroasa (strictă) a condiţiilor de manipulare, transport, depozitare, exploatare prevazute în standardele tehnice specifice.
GARANŢIA se acordă numai în cazul în care aceste produse / echipamente au fost instalate in conformitate cu specificatiile tehnice.
Acumulatorii se înseriază doar dacă fac parte din acelaşi lot de fabricaţie, acelaşi an de fabricaţie.
Pentru aceste produse/echipamente se acordă :
-GARANŢIE 12 luni de la data livrarii produselor/echipamentelor la cumpărator
Pierderea GARANŢIEI:
-Defectarea cauzată de nerespectarea uneia dintre condiţiile prevazute în paragraful de mai sus atrage dupa sine anularea garantiei legal acordate.
-Utilizarea acestor produse în conditii ambientale inadecvate (umiditate ridicată, radiaţie solară / ultraviolete şi variaţii bruşte de temperatură) cât şi expunerea la şocuri mecanice, vibraţii.
-Intervenţii neautorizate, spargerea carcasei, scurtcircuite la poli
-Aducerea acumulatorilor cu subtensiune (descărcare accentuată) și adică: la acumulatori de 2V sub 2V, la acumulatori de 12V sub 12V, la acumulatori de 6V sub 6V
-Garanţia este efectivă pentru defecte de fabricaţie, uzura normală care duce la scăderea capacităţii nu este luată în consideraţie
*După completarea formularului si trimiterea lui veti primi prin email un raspuns automat ce va contine datele dumneavoastra si un numar de caz alocat. Va rugam atasati in colet o copie a acestui email si una a facturii pe care ati primit-o odata cu produsul sau produsele.