Bine ati venit la sistemul de service !
Urmatorul formular online va va ajuta sa trimiteti catre noi produsul defect. Acest formular se foloseste doar pentru produsele achizitionate din oferta noastra. Dupa ce colegii din service au diagnosticat produsul, se va repara/inlocui sau veti primi banii inapoi, in termen de 15 zile calendaristice de la data intrarii in service conform legii. Pentru a afla stadiul reparatiei va rugam trimiteti un e-mail catre adresa garantie@rovision.ro
Cateva recomandari inaintea trimiterii produsului:
- Va rugam completati formularul de mai jos pentru trimiterea produsului in service. Inainte de a trimite produsul in service sau daca nu sunteti sigur de defectul produsului, ne puteti contacta telefonic 0771.667.068 (WhatsApp) / 0334.405.358 sau trimiteti un email pe garantie@rovision.ro .
- Pentru a evita deteriorarea produselor pe transport este recomandat sa le impachetati adecvat, daca este posibil in ambalajul original (de exemplu, recomandam hard disk-urile sa fie ambalate in 2 – 3 straturi folie cu bule si intr-o cutie de carton). De asemenea, trebuie sa contina toate documentele necesare precum: factura, garantie. Nu suntem raspunzatori pentru eventualele daune suferite de produse in timpul transportului catre noi.
- Un curier desemnat de noi va ridica coletul de la adresa indicata in formular. Produsele se pot preda si de catre dumneavoastra la unul din sediile curierului desemnat, pe baza AWB-ului primit in mailul de confirmare a cererii de ridicare. Produsele trebuie sa ajunga la sediul nostru pe strada Alecu Russo, nr. 88, oras: Bacau, Judet: Bacau cu mentiunea catre “SC CRISTAL SRL”.
- Costurile de transport pentru produsele aflate in garantie vor fi suportate integral de catre noi. In cazul in care nu va aflati in aria de acoperire a curierului desemnat, va rugam contactati unul din operatorii nostri pentru a desemna alta firma de curierat sa va ridice coletul.
- In cazul in care doriti sa trimiteti coletul cu alta firma de curierat, este recomandat sa ne anuntati in prealabil. In acest caz costurile de transport vor fi suportate de dumneavoastra.
- Vanzatorul SC CRISTAL SRL nu are obligatia acordarii garantiei in cazul in care produsele au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator de catre cumparator, au fost utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost destinate, montate gresit, au suferit socuri electrice, mecanice sau termice, au fost scufundate in apa, au intrat in contact cu substante care nu sunt necesare in procesul de montare. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei, iar costul transportului va fi suportat de client.
- Nu suntem raspunzatori de datele personale stocate pe hard disk-uri, stick-uri USB, carduri de memorie care insotesc produsele trimise in service.
- Pentru alte informatii, va rugam sunati la numarul de telefon 0334.405.358 sau trimiteti-ne un email pe adresa garantie@rovision.ro
- Conform legii, termenul de solutionare al garantiilor este de 15 zile calendaristice de la receptionarea produsului in service. Daca produsul trimis in service este trimis fara o copie a facturii sau datele de contact, termenul de solutionare se mareste. La fel, termenul de solutionare se poate mari in cazul anumitor produse care se trimit in unitati service aflate in afara tarii.
*După completarea formularului si trimiterea lui veti primi prin email un raspuns automat ce va contine datele dumneavoastra si un numar de caz alocat. Va rugam atasati in colet o copie a acestui email si una a facturii pe care ati primit-o odata cu produsul sau produsele.